Tietosuojaseloste

https://www.henkisyys.fi on Turun Henkisen Kehityksen Yhdistys ry:n web-sivusto. Yhdistyksen Y-tunnus: 1655007-4 (YTJ) YHTEYSTIEDOT

Turun Henkisen Kehityksen Yhdistys ry ylläpitää tästä web-sivustosta erillään olevaa jäsenrekisteriä, johon sisältyvät toiminnan kannalta keskeisimmät yhteys- ja jäsenmaksutiedot. Jäsenrekisteriin liittyvissä asioissa ole yhteydessä yhdistyksen puheenjohtajaan. Yhteystiedot löydät yllä olevasta linkistä tai päävalikosta.

Evästeet

Turun Henkisen Kehityksen Yhdistys ry:n logon alta löytyy linkki yhdistyksemme Facebook -sivulle, jossa pätevät Facebookin (nyk. Meta.com) omat evästekäytännöt ja yksityisyydensuojaehdot. Ne eivät kuulu Turun Henkisen Kehityksen Yhdistys ry:n web-sivuston hallinnoinnin alle.